D E L T A D A R O U

در حال بارگذاری...

محصولات حذف مو های زائد بدن

اسپری موبر دلتازکس

قابل استفاده برای بانوان و آقایان

اسپری موبر ریمونکس دارای فرمولاسیون منحصر به فردی می باشد به نحوی که موهای زائد بدن را در عرض چند دقیقه از بین می برد.-این اسپری فاقد آرسنیک  بوده و حاوی مواد خاصی می باشد که موجب  زایل شدن موهای زائد از پایین ترین قسمت ریشه می گردد و این امر موجب لطافت بیشتر پوست و کند شدن رشد موها می گردد.-این اسپری دارای بوی ملایم بوده و به واسطه فرمولاسیون خاص آن ضد التهاب پوستی بوده و باعث درد و حساسیت نمی شود .این اسپری با بهره گیری از دانش فنی  و فرمولاسیون روز دنیا و استفاده از مواد اولیه مرغوب در بخش تحقیق و توسعه شرکت دلتا دارو طراحی شده است. عصاره گیاه آلوئه ورا و گلیسیرین موجود در این اسپری موجب نرمی ، مرطوب شدن و شفافیت پوست می گردد. اسپری موبر ریمونکس یک روش کاملا بی خطر ،آسان و معمول برای موهای زائد می باشد.

روش مصرف :ابتدا قوطی را کاملا تکان داده و سپس از فاصله 10 سانتی متر به محل مورد نظر اسپری نمائید .بین 5 تا 10 دقیقه روی پوست بماند. سپس محل را کاملا تمیز نموده و با آب  ولرم بشوئید .تاثیر مصرف را در اولین استفاده مشاهده خواهید کرد.

هشدار:در صورت مصرف این اسپری برای اولین بار مقدار کمی از اسپری را روی سطح کوچکی از پوست خود تست کنید در صورت عدم حساسیت در عرض 24 ساعت آن را استفاده نمایید. -پس از استفاده جهت شستشو از مصرف صابون و آب گرم در موضع خودداری کنید .-در صورت ورود اسپری به چشم و دهان سریعا با آب سرد فراوان شسستشو دهید. -از مصرف این اسپری بر روی پوست صورت ،مخاط تناسلی و نواحی پوست که دچار زخم و سوختگی ،حساسیت و عرق سوز می باشد پرهیز نمائید .-بعد از مصرف درب اسپری را محکم ببندید. -اسپری را  دور از نور مستقیم خورشید،حرارت و شعله نگه دارید. -دور از دسترس کودکان نگهداری گردد.

 

 

 

GTIN:

NORMAL:6260721801490

DRY:6260721801483

OILY:3260721801469

SENSITIVE:6260721801476